Subject: Liiklusväline tegevusluba
From: "Marimarta" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 12:37:34 +0300

Tere taas!

Palume luba kasutada ka sel maasikahooajal Maanteeameti maad ajutise
reklaami  ja ajutise müügipaviljoni paigaldamiseks( ca 1 kuu) . Suurus
müügipaviljonil ca  2,5 *2,5 meetrit ,reklaamtahvlil samuti 3*3 meetrit.

Asukoht Jõgeva vald Vaiatu küla Jõgeva- Mustvee maantee ääres, Vaiatu
kauplusest ca 200 meetrit Jõgeva suunas.

Heki taga asub meie maasikapõld, mille sissesõidutee juures heki ääres
soovime maasikaid müüa. 

Maasikamüük algas sel aastal hiljem.

Niitsime ise vajaliku pinna, kuhu mahuks paar autot, et saaks sisse sõita ja
liiklust ja nähtavust  ei takistaks.

Eelmistel hooaegadel saime sellega kenasti hakkama.

 

Parimate soovidega ja ilusat jaaniaega,

Janika Lindsalu

Marimarta OÜ

Tel.55553980

www.marimarta.ee